ÄNTLIGEN HELG

Nu är de äntligen helg :D
De kändes som om de var nyss de, den här veckan har gått jätte fort!
I helgen ska jag nog inte göra så mkt ska nog bara chilla med kompisarna och kanske fara nån stans ;p och de är typ bara 4 eller 5 vecker kvar till de är jul lov!! De här jul lovet ska nog vara längre än förra, Yeeah :D
Då ska jag köra skooter varje daag!!

Ikv så fick jag inte fara nånstans :'(
Men jag ska be pappa köpa läsk och godis och kanske lite chips.., Gött (a)
Sen ska jag nog titta lite på Idol även om de suger, Rabih (stavningen) han låter som en fjolla när han pratar inte för att vara dum men han göra faktiskt de hehe :] Jag har ingen aning vilka som är kvar för jag har inte sätt de på säkert 2 eller 3 veckor :]]]] Men ska nog kolla om de går några filmer på tv, så kan jag se film iställe för idol ;)

Puss :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0