Äntligen Hemma!

Tjoo, nu är jag äntligen hemma från skolan.
Sitter framför datorn med Tezz (www.tezziduddi.blogg.se)
hon ska hjälpa mig med att ändra lite på bloggen. :) <3
Sen ska jag nog ringa mimmi så hon kan hjälpa mig att göra en header :D

Som tur är har jag ingen läxa till imorn, så jag ska nog bara chilla hela kvällen, kanske se The Hangover!! haha har redar sätt den en gång men måste se den igen höll på att garva ihjäl mig :] xD
Den där tjocka killen med "affro" han är skit rolig, jag såg den med Emelie och Robbinfast dom skrattade inte dom sa bara att jag hade dålig humor :(
Men jag vet att jag har den BÄSTA humorn man kan ha! Sådeså :]

Men ska nog vara lite med Therese nu Puss :*
(Coca Cola) <3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0