Film :]

Tjoo, Emelie och Robbin kommer snart tillbaka från Konsum, och jag skickade med lite pengar med Emelie så hon kunde köpa läsk och godis till moii :] Jag orkade inte gå ner dit, ja ä lat (a) Sen ska jag nog titta på film de gick ingen bra på tv så jag ska nog ladda hem nån :)
Just nu lyssnar jag på en as bra låt :) de är inte save tonight utan de är Sabotage med Kristna Debarge.  Jag länkar den efter jag har skrivit klart ;)
Jag funderar på att köpa en ny parfym, ska nog köpa Avrils nya :D Minns inte vad den hette.. Men den luktar JÄTTE gått!! Fast måste nog spara lite pengar före, har bara typ 200 kvar (a) Här får ni en bild på den,


 
Och här är den braiga låten ! :]





De gick inte att länka videon de va nått konstigt :S
Men låten gick då att länka :]

Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0