Header!

Tjo, har just vaknat och är sjuuk, på en FREDAG :(
Som ni märker har Mimmi fixat en header åt miiig :D Taaaaaack:*
Den blev faktiskt snyggare än vad jag trodde :D
Mamma kom hem från jobbet och väkte mig och sen gjorde hon lunch åt mig, nu ska jag plocka ur diskmarskinen och sen in igen -.-
men de är väl bara Ge och Ta eller? haha :P
Har faktiskt inte ont i magen längre!:):) (de var därför jag stannade hemma)
Ska nog ringa några ikv och fråga om dom vill hitta på nått, hoppas jag får gå ut då eftersom jag var hemma idag.. hehe :)
 
Juste jag fick ett brev från tandläkaren ida -.-
ska dit den 9 december klockan 08:20.
Jag tror då inte att jag har nå hål :P Typ för en månad sen ringe dom och sa att jag skulle operera munnen :O
men de var för nån hade skrivit att jag hade kvar en "blåsa" i läppen
(har redan opererat bort den)
och att jag hade fått en ny :S men jag sa till dom att jag inte hade de och då behöver jag inte operera munnen :D

Men nu måste jag plocka ur marskinen  och lyssna på musiiik,
Puss:*

Kan inte lägga in nån bild, är på mamma och pappas dator för min dator har stängt av massa sider för jag har för lite minne på den :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0