Helg :D

Nu är de helg, igår så for jag Tezz och Emmy till stan och skulle se Twilight.
Den var bra men lite överskattad, den var då bättre än 1an :] Sen så kom mormor och hämtade oss typ 23:40 så vi for hem till Tezz och sov där :)

Idag (lördag) när jag kom hem från Tezz så istället för en kamera mot playstationet så fick jag..



Jippie :D Volumaster, Plattång!
Längtar!! Trodde inte att pappa skulle beställa plattången med för först sa han att ha inte skulle de men sen idag när jag komme hem och satt och kollade på plattånger så komme han och frågade vad jag gjorde och då sa ja ju de och då sa han; Flytta på dig! Jag ba; okejokej,  så jag gick ner och sen när jag komme upp så skrev han in sitt banknr, eller vad de heter, DÅ BLEV JAG GLAD :D
Tack Pappa :*
Puss :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0