Helg

Idag är de söndag jag han inte skriva nått igår men ja.. Igår så fick vi sålt våran hus vagn :( :) Tråkigt nu kan vi inte campa i Malå nå mer.. men iaf, vi for och åt på Monaco (stavningen) de va gött, jag beställde en stor cola och en exotica (Hawaii). Sen skulle mamma och pappa på bio så jag och emelie åkte buss hem, busschafförn bjöd på bussen :D När vi hade klivit på bussen så var den helt tom så vi gick och satte oss näst längst bak och då komme en annan Turk och satte sig just bakom oss när han kunde ha satt sig nån annan stans! Så vi flyttade längre fram men när vi skulle gå av bussen så gick han av på samma ställe och gick efter oss så Emelie fick panik och gick en annan väg och då vek han av och gick ner för rio iställe, tur som fan! De va faktiskt lite scary..!
Turkar är Farliga! (en del)

Jag var ju sjuk nästan hela förra veckan så imorn så kmr jag att ha 4 PROV :O Inte Okej! Eller de blir 3 eftersom vi har ju inte språk kom ja på (a)
Men nu ska jag äta,
(Min dator har börjat dampa så kmr inte kunna lägga in bilder på ett tag..)

Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0