Kväll..

Tjo, nu är de kväll -.-
Haha men ska inte gå och lägga mig än, ska nog lyssna lite mer på musik och gå in på facebook ;)
Lyssnar på Save Tonight åå vad bra den äh, hörde den hos Emmy när vi skulle köpa biljetter till NEW MOON (de gick inte att reservera) :( men iaf så sen frågade jag vad den hette och hon sa de till mig och jag letade på spotify och jag hittade den!

Nu sitter jag och skrattar åt Scooper (min hund) hah han är roliig om man tar fram mobilen och lägger den på golvet så lägger han sig brevid den och om den börjar blinka så biter han i den och trycker på skärmen med nosen xD
Hihi han ä så gullig (a)
Man ska gå ut mitt i natten och ta med sig en ficklampa, lysa fram och tillbaka på marken! HAHA då jagar han lyset och han hoppar som en hare fasst mkt högre xD

Här får ni en bild på han :)
Puss :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0