Lörda kväll

Tjo, nu är de snart kväll:)  eller klockan är bara halv 6 :]
Jag komme nyss hem från Tezz, de blev inge balle för han var inte hemma, utan de blev fiilm :] De var jätte läskigt när jag gick hem för de var jätte mörkt ute..
Jag skulle gå förbi lekparken vid mig och där var de också mörkt, jag trodde att de var nån som skulle komma fram och typ våldta mig eller nåt, de va läsktigt.. :]
De var iaf ganska skönt ute de va svalt och de var nästan inga ute, ska nog vara ute och gå mer på kvällarna:D
Fast då måste jag ha nån med mig annars kommer jag aldrig våga gå(a)
Här är några bilder på när jag gick hem :)






De där var lekparken..

Sen efter jag ätit ska jag vara med Tezz och kanske Rebecka, Emmy N, Emmy A dom visste inte om dom kunde men man kan ju alltid hoppas :]
Jag vet inte vad vi ska göra men de blir väl alltid nånting.
Men nu ska jag logga in på Facebook och be nån skicka en häst till moii, :)
Juste när jag var hos tezz så visade hon mig en låt haha den var as bra, den fastnade i huve direkt och man kunde nästan inte sluta lyssna på den :D
Lyssna på hela den är as bra!



Puss :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0