No Prov..

Tjo, sitter här framför mamma och pappas dator och tittar på ett bildspel som vi har fått av våran No lärare, jag fattar inte så mkt men ska typ sitta hela natten och försöka plugga in de i skallen för vi har prov på tisdag och jag kan typ mindre än hälften -.- De är typ organisk kemi!?

Ikväll så skulle jag igentligen vara med Tezz och vi skulle se The Hangover:)
Den är bra! Men de blev inte så för de är ju farsdag och vi skulle bort till min farmor och farfar och kusinerna var där :D Vi hade snöbolls krig haha alla var mot anthon (han är 7 år) De var jag Emelie och Andreas och Alexander (han är typ 3?) mot anthon man fick jätte ont i händerna för jag hade inga vantar :] Sen så for vi hem, juste! Jag fick ju en present av dom också eftersom jag har fyllt år :P 300 kr och 2 filmer fick ja, de va Grease och Dirty Dancing jag har sätt båda och dom är ganska roliga fast tråkiga X) Men nu måste jag fortsätta plugga på No:n,



Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0