Sova (nästan)

Tjo, jag var på alba ikv och köpte GODIS med Tezz och hennes mamma, sen så släppte hon av oss hos mig för jag skulle hämta sov saker för jag ska sova här :] Men hennes mamma for hem och vi var tvunga gå tillbaka till Tezz, de var mörkare då och kallare men som tur hade jag min varma och sköna jacka :D Har inte använt den så mkt för de har inte varit så kallt ute men nu har de då verkligen blivit kallare (a) Sen så komme Rebecka och va med oss och då såg vi en film som hette Desperet Houers, den var faktiskt ganska bra men de var inte den bästa filmen jag sätt. I början av filmen mot mitten så fattade man typ ingenting.
Just nu så sitter Tezz på toa tror jag och Rebecka for just hem :( Men jag är kvaar :D Vi måste snart sova för hon har match imorn men de är inte förän kl 3 typ, så vi kan nog vara vakna en stund till (hoppas jag) Annars om hon somnar ska jag slå på deras dator och sitta framför Facebook (a) Men nu så ska jag ta på mig pyjamasen och skölja ansiktet ;)

Puss & Gonatt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0