Stan

Imorn (tisdag) ska jag till stan med Tezz, måste köpa nya ögonskugger :]
Vi slutar halv 4 så vi kommer nog att äta på stan, Gött! De var ett tag sen jag var på stan, har inte hafft så mkt pengar -.- PENGAR ÄR BRA!

Jag hade tänkt att sälja mitt Ps2 och massa andra spel till de osv. men då sa pappa att dom ville ha kvar de här hemma och att han skulle köpa de av mig och då frågade han hur mkt de skulle bli, tsm alltihopa blev de typ 1500kr :D:D men då så han att de var för mkt så hansa att vi kunde byta asså att jag får nått annat iställe och då ska jag kanske få den här...
Inte värdens snyggaste menmen...

12 megapixel
4* OP
2,7 LCD



Hoppas!!

Puss :*


Kommentarer
Postat av: apan

Sooft mä kamera tjejen ;)

2009-11-21 @ 12:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0