.

Tjo, Ida var de skola, riktigt skönt med 4 dagars helg! =D

Märkte idag att jag har fått as längt hår, snart nedanför mina boobis :]
Ska se om jag klarar av att spara ända ner till navleln :]]
Följde mamma till Maxi ikv, å då köpte jag nya snoddar.
Alla mina snoddar bara försvinner!!  Inte ok..

Dom köpte jag >>     Nu ska INGA försvinna :]

Koka just nudlar♥ Gött som faen!
Ska lyssna lite mer på musik sen blire plugga matte (har matte prov imorn-.- )

Scooper ÄLSKAR snö! ♥
Haha han ser ut som en struts!



Söööt♥

Shiit, man ser lincen..


Inte så synlig pil menmen..

'

Bubblor...



Puss:*



Kommentarer
Postat av: Rebecka

Asså det går inte att hålla reda på snoddar, fattar inte varför det ska vara så svårt :(

2010-02-14 @ 19:13:37
URL: http://rebeckamalmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0