Helg

Tjo, nu är de äntligen helg och snart sportlov =D
Så på söndag nästa vecka blire att fara till Kåbdalis med Mimmis fam, Fridas fam, Cissis fam, Amandas fam de ska säkert med några fler fast jag har ingenaning:]
De ska bli shiit kul, för vi ska få en egen lägenhet vi tjejer, härligt som faen! :]
Fast jag kommer inte kunna åka så mkt skidor för jag vill inte få ont i knäet och smalbenet igen :/
Efter vi har vare där så blir de nog IKEA! Yaaaaaaayy.

Så ser en stuga ut de ä 2 lägenheter!
De ä skiit stort där inne:]









Jag orkar nästan inte med konfan längre de ä så himmla tråkigt, jag är bara me för att få presenterna sen;) Smart huh?! 
Kanske ska sluta elr? Jag har ingenaning hur jag ska göra..
Fast kanske inte.. För vi ska ju till nått ställe i sommar inte till munkviken utan till nått annat ställe, så jag ska nog inte sluta (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0