Kom inte på nån rubrik..

Tjo, nu har jag bestämt mig för att lägga in bilderna från förra veckan ;)
Fast ska bara skiva lite först:]
Haha idag på matan så skulle jag sno lite sallad av tezz men just när jag fått upp de på gaffeln så slår hon till gaffeln med hennes gaffel och salladen flyger på några 6.or eller 7.or eller vad dom nu ä, haha shiit vad jag skrattade =D de va kul :]] Fast inte lika kul när amanda hade "skägg" för My hade tage fel borste till rouget HAHA, förlåt om jag skrev de amanda..!♥

Nu kommer dom FINA bilderna, My och Amanda låna min kamera ;)







Snygga




hah amanda har fått mascara i ögat (a)

Plattång (L)

Amanda Love's My Hairspray :]





Haha Förlåt jag var bara tvungen ♥

En liten Random blid..

Jag tog inte bilden på dig och mig My för jag såg hemsk ut!
Vi måste ta nya IMORN!♥
Konstigt nog har jag börjat lyssna på Ke$ha..
Hon har faktiskt några bra låtar, jag lägger ut en längre ner:]
I helgen ska jag och Tezz å Angelica se Valentines day (stavningen) hoppas den ä bra.. :] OCH JAG HAR INTE GODISLÖFTE LÄNGRE!  Haha jag kunde int hålla mig , så nu ska jag sluta vara nyttig ;) eller..?




Puss:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0