Sjuk

Tjo, har hafft as ont i magen sen i tisdag har ingenaning om vad de kan vara..
Och jag har aldrig hafft så tråkigt i hela mitt LIV de finns ju typ inge att göra här hemma -.- :]

Okej, jag kände bara föratt säga dehär eftersom jag inte har nått att skriva om..
Jag skulle duscha hundarna, dom ä så himmla söta när dom ä nerdränkta i vatten, hade tänkt ta kort men ville inte att kameran skulle bli blöt (a) men iaf.., när jag stog där och tvättade dom så trodde jag att jag hade låst dörren men så kom pappa in och haha jag hade ju tage av mig byxorna för att jag int skulle bli blöt så jag hade bara t-shirt och trosor men de va pinsamt så jag sa att han kunde gå ut för jag hade arslelet ute = att jag hade string :] Haha shiit vad pinit de va..,

Men just nu så ser jag på Death Race den ä ganksa bra men inte så bra som den va första gånen för nu har jag typ sätt den 8 gg (a)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0