Söndaag

Tjo, vaknade i morse av att pappa sa att jag skulle gå ut och skotta av garagetaket som ä så "litet", jag gjorde de men de roliga va att jag höll på att skotta men sen så råkade jag kliva på taket istället för på snön så jag ramlade bak på ryggen, hahah de va kul:] Men ett tag senare så när jag stog vi stegen uppe på taket så tänkte jag inte på att om jag tog i förmkt så skulle all snö vid stegen och vi mig fara ner.. så såklart så for ju all snö ner tsm med mig och jag fick stegen över mig shiit jag kunde typ int sluta skratta och sen hade tydligen pappa sätt mig medans jag föll och då började han också skratta för han tyckte de såg så roligt ut..
STORT FAIL TILL MIG (a)















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0