En Till

Tjo, nu har jag varit hos farfar å farmor:] Jag har ju godislöfte så ja.., men min pappa är så snäll så jag får äta godis om jag blir bjuden =D<3
ALLA BJUD MIG PÅ GODIS!! (L)

Juste, hos farmor å farfar så köpte jag en till mössa och nu vet jag att den första jag köpte var vit och svart så nu har jag hittat en rosa och då köpte vi den:]
Bild>>>>>

 

Så nu har jag en rosa och en vit:]

Imorn har jag tänkt att ställa typ 10 väckare så jag inte försover mig som jag gjorde i morse (a)
Kanske ska gå och lägga mig lite tidigare.. Hah
Ska på stan på ondsdag med Angelica och kanske Tezz:], Då kanske pappa kommer till stan då han har slutat, då ska jag kanske få ta ett till hål örat!! 
Asså där uppe.. :] Hoppas =D

Asså jag kan typ inte sluta lyssna på den här låten!
Den kanske inte är den bästa menmen..






Puss:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0