hah

Linnéa: Hur mkt är 300ml??
Amanda: Tillräckligt mkt för att bli packad:]
Gullit(a)
Idag märkte jag varför alla kallar mig lat.. :]

På skolan idag så komme AK och fråga, Den som har med sig en maskara får VG! Såklart så hade ju jag med mig en så nu ska jag få VG! Fast de tror inte jag att jag kmr att få.., :] Trååk,

Tjo, drog hem till tezz idag efter skolan och vi såg på nya american pie :]
Den va typ kort.., inte lika bra som dom andra (a)

Haha i förrgår tror jag att de va, men iaf, så skulle jag och min syrra ut med hundarna, så vi tog sparken. Jag satt och hon fick sparka(a) Men de roliga va att hon ramlade 3 gånger x) haha, hon är så gullig så<3


Puss:*


Kommentarer
Postat av: hah nej

2010-01-14 @ 23:47:24
Postat av: hah nej

nej linnea de där var inte gulligt....

2010-01-14 @ 23:47:51
Postat av: amanda

Haha, jag lovar, de är sant! ;)

2010-01-15 @ 15:04:44
URL: http://lillamanda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0