Uppdatering

Tjo, har inte skrive på ett tag nu, har igentligen inte orkat menmen :]

Hade tänkt vara med tezz idag, men hon hade typ fått feber :( KRYA PÅ DIG :*
De känns som om alla håller på bli sjuka :O Inte ok..
Imorn blir de kyrkan.. Förra söndan så var de från 11 till halv 2, de ä länge :O Hoppas de inte är de imorn för ska till stan å möta syrran å Robbin :] 
Dom har en hamster i deras rum som är helt störd.. (den bet mig:( ) men iaf, dom har köpt ett nytt hjul som den kan springa i och den tjuter som fan! 
Såklart så springer den ju bara där typ 5 på morron så man vaknar -.- 

Juste, min faster är så snäll asså! Hon ringde mig i förrgår och sa att hon kunde köpa en ny Bad Hair Day mössa åt mig eftersom min blev stulen på gympan.. :] De ä så himmla snällt av hon! Hon köpte en svart med vit text och en mörk rosa med vit text, båda är inte mina en av dom är till syrran <3

Men ska ner och äta kladdkaka nu, Puss:*






Haha så söt:]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0