Utelåst =(

Tjo, komme hem från skolan idag och kom på att jag hade ingen nyckel..
Usch vad kallt de var ute, höll på att frysa tårna av mig :]
Va utelåst från halv4 till halv5!!
De där va sista gången jag glömmer nyckeln :]

Bytte platser på skolan ida, de osmarta va att dom satte mig My Angelica Tezz och Amanda breve varann :]
De var ändå bra, för då har man nån att prata me =D
Men svårt att konsentrera sig..
Imorse var jag as snabb!! Jag han å duscha, sminka mig, fixa frillan, klä på me, äta frukost, packa väskan, gå på toa på bara en halv timme :O 

Ikv ska jag till Farmor och Farfar för han fyller år (vet inte hur mkt) då blire gofika ;) :]


Har ingen bra bild att lägga ut så..,

Puss:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0