Bild Bomb 2

Nu är de dags för alla dom andra bilderna alla bilder kanske inte är så roliga att se på men lägger ut nästan alla som vi har tage dom dagarna!:]

Vi gick jue på alla stenarna för att komma till en liten strand med VIT sand!:] Fast när vi gick därifrån kom jag på att jag glömde ta kort på den :(


Ank FÖTER






(inte stranden)




Gick nästan heeeeela vägen:]






SPIGG














Dom hade en stor stutsmatta där och jag hade ju tage med mig min fina högtalare som passade perfekt på trädet!!


Jag gick förbi dasset typ 3 meter ifrån å tyckte de lukta tuttifrutti.., don't ask me why..











Pz;*

Kommentarer
Postat av: tezzi

Haha, fattar inte varför du tog kort på dasset, värsta skit bilden XD

2010-06-29 @ 21:24:10
URL: http://tezziduddi.blogg.se/
Postat av: linnea

sv: toppen!:D



jättehärliga bilder btw!<3

2010-06-30 @ 17:37:41
URL: http://linneaovregard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0