Bild Bomb

Nu är bilderna inlagda på datorn så första dan kommer jag lägga ut nu sen andra dan imorn för de är GRYMT mke bilder!!!!:] Håll i er..

i bilen




framme








KOLLA SVANSEN(a)






sen träffade vi lilla TANGO:]






ursäkta mig för mitt bild val men var bara tyungen att liva upp bloggen med 2 snyggingar...


sen cyklade vi tandemcykel (jag för första gången) läskigt att inte kunna styra men när jag skulle prova styra gick inte de heller, jag bara skrattade.. :]


gick ner till fisket osv






såg en grön spindel...


















fina jag..






vi for sen till lekparken breve å fan vad jag började må illa"/


Så de var bilder från första dan , tog inte med alla för då hade inlägget blive dubbelt så långt.. :]
Men nu ska jag städa mitt rum lite (ligger typ kläder överallt..)
Om nån ska ta bilder från moi, länka mig!


Ikv så var jag me emmy å rebecka vi va i lekparken å hade de sköjj sen drog vi hem till rebecka å körde nå spel, sen ringde hennes mormor å morfar och när hon svarade så sa hon hallåå (typ """sexit""") lät as kul!♥

bild från emmy




Pz;*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0