Jävreeee

Nu har jag packat klart för att sen bli hämtad typ vi 8 av therese och hennes fam och då åker vi till jävres fiske campiing, har varit där förut för vi hade våran husvagn där och då tältade mimmis fam utan för våran husvagn:] så vi var i lekparken jag mimmi och våra syrror (emelie å linn) och då lekte jag och mimmi på en snurr grej (vi va typ 7 eller 8 år) och emelie och linn frågade om dom fick vara med och då sa vi nej aldriig! En kille hade tydligen lyssnat på vad vi hade sakt och då sa han med värdens roligaste axent!! (stavning)? ALLA FÅR LEKA MED ALLA! för han trodde/visste inte att vi var syskon eller kände varannXD(a) Han hade typ en meters lång panna! tror att jag såg han på stan för några veckor sen... skrattar fortfarande åt han när jag tänker på de!

JÄTTE GAMMAL BILD

 ♥

Nu ska jag gå ut i solen och steka lite

Pz;* 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0