LazerDOME

Tjo, blev påpekad idag att jag hade skrive lazerdon ist för lazerdome.. :] De AS kul!!! Mitt lag van båda gångerna, greate, va med gabbs, alfred, jepser Å jag ägde för jag va rank 1 båda gångerna(a) av alla (Y)(Y)

Juste, allt vitt lyser ju typ neon eller vad de nu ä å du äre ju så att jag har lincer så mina ögon lyste typ vitt blandat med blå och neon..

Gittade jue till stan sen (efter jag hade vare hemma och duschat) med therese och hon köpte nån skjorta, den va FIN! sen träffade vi cars och honken å nån annan från 9an vet inte vad han heter men jag sa till han att han skulle hälsa till amanda från mig och tezz men tänkte inte på att han visste inte vad jag hette:] (dom skulle på nå elevråds midda grejs) så vi gick med dom ett tag sen drooog vi home:] Jag kollade på ett par as snygga shorts som jag hittade på gina tror de är likadana som mimmi men jag köpte dom inte men har tänkt göra de FÖRLÅT! hoppas de int gör nåe:]







Pz;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0