Skoooola

Tjo, just nu sitter jag och angelica inne på tjejernas toa i dom sköna fotöljerna:] Vi har ju inga vanliga lektioner idag och inte igår heller för de är jue elevens val.., visste inte att man fick ta ut skolans datorer från lektionen på rasterna men christina sa inget när jag gick förbi såå(Y)
Fick köra syrrans moppe till skolan idag fast hon satt därbak.., först så skämtade jag bara och sa men eftersom du inte orkade köra så kan ju jag de? Hon ba; Kör då? Jag; VA? Hon; jaa, kör dÅ? hon brukar alltid säga typ nej och hon har aldrig nån anledning heller till hennes svar.. Men idag så fyller hon 17 år så GRATTIS♥♥ (vet att jag glömde säga de imorse när vi sjöng för dig men jag va så trött så jag halv sovde i din säng vid dina fötter)

Angelica visade mig en låt som Sean Banan hade gjort den äg typ(a)




Pz;*


Kommentarer
Postat av: Rebecka

unibrown på 0:56 fyfan!

2010-06-03 @ 20:09:21
URL: http://rebeckamalmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0