STAUN

Va på stan idag med Tezz å Emmy, köpte en bikini å sen gick vi å tjockade oss på MAX (jag behöver ju de??)
Sen när jag kom hem drog jag till stan igen fast med syrran och då fick jag ett par tights som jag har vela ha länge fast jag ska betala hon nästa månad.. :]








OM NÅN VILL GÖRA NÅTT IMORN HÖR GÄRNA AV ER!!!!♥♥♥

Juste, jag har kommit med i en moppe grupp och börjar med teori grejset på lördaag!!!:D GLAD SOM FAN!
(har stått 5a i kö...) tar jue EU-moppe kort så jag ska plugga som fn så jag inte failar.. :]



Pz;*



Kommentarer
Postat av: linnea

sv: jag såg dig på stan i måndags, men jag vågade inte gå fram:]

2010-07-01 @ 23:06:26
URL: http://linneaovregard.blogg.se/
Postat av: linnea

sv: men du var med din pappa och ni gick förbi så fort, det kändes så konstigt att typ ställa mig framför er ba; HEEEJ:D

hahaha:]<3

2010-07-02 @ 00:05:49
URL: http://linneaovregard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0