Life suck sometimes, did u know that?

Gårkvällen spenderades med Amanda och Daniel hos miiig, såg film he va kul fast vi såg inte så mke film menmen. De kommer några bilder.. skumma bilder.

Kvällens Höjdpunkt!
Jag gick upp tvärt, när jag kom ner så hade amanda och danne kuddkrig i soffan och då råkade jag gå mitt i de så danne kastar en kudde på mig så jag ramlar och försöker träffa soffan men där låg amanda helt oskyldig så jag sätter mig på hennes ansikte..:]] HAHA!









Nu kommer de lite fler bilder från ifredags..













Prao vecka på måndag... INTE KUL! ska vara på leo's med angelica med sandra och 4 andra snubbar från sörböleskolan.. Konstiga är att jag är nervös brukar aldrig vara de föra en prao. Men ja hoppas de blir kul iaf! Har ju angelica med miiiig♥♥♥


                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0