Leo's Lekland!

Kom just hem från Prao'n på leo's Lekland va där med Angelica och Sandra va några andra people där men dom hade vare där veckan före också, grymt chill där! Förmiddagen; städa allt, plocka bollar, skura, damsuga osv.. eftermiddan LEKA!!!!!:]] Så de är ganska chill. Hade med mig kameran så de blev ganska många bilder och några filmer. Lägger ut några av bilderna och nån film!

Kommer att ha med mig kameran VARJE DAG på Leo's så kolla gärna in fler gånger för jag kommer ta as mke kort iaf försöka och några filmer och sen lägga in på bloggen!

Stog utanför Leo's... ?






















Action bilden på mig var för hemsk för att läggas ut!









































Filmer..
Mobba mig inte för mina ansikts uttryck... :]]










Ljud effekterna.......

SÅDÄR JAH!

Nu ska jag ta en powernap, man blev trött av att leka..



                 

Kommentarer
Postat av: linnea

sv: TACK!!<3

MÅSTE verkligen vara med dig snart, det var sjukt länge sen!

2010-09-28 @ 20:11:26
URL: http://linneaovregard.blogg.se/
Postat av: linnea

sv: vi måste bestämma oss för att göra någonting, typ se bio eller nåt(?) och sen se till att det händer!<3

2010-09-30 @ 22:17:00
URL: http://linneaovregard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0